Obchodní podmínky

I. Údaje o poskytovateli služeb

Všeobecné podmínky pro poskytování trenérských lekcí

(dále jen „podmínky“)

obchodní společnosti

KONKRET CZ, spol. s r.o.

se sídlem Tyršova 260, 517 54 Vamberk

IČ: 25942352

DIČ: CZ25942352 (poskytovatel služeb je plátcem DPH

zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové v oddíle C, vložce 16477

Telefon: 702155265

Adresa pro doručování elektronické pošty: nessfit.cz@gmail.com

Adresa pro doručování pošty je shodná s adresou sídla

Další údaje o poskytovateli služeb jsou uvedeny na internetové adrese www.nessfit.cz (dále jen „internetové stránky“).

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: KB, číslo účtu 115-2685050287/0100

Poskytovatel služeb provozuje následující provozovny – tělocvičny a fitness centra (dále jen „provozovna“):

Vamberk, Smetanovo nábřeží č.p.304

Další údaje k provozovnám jsou uvedeny na internetových stránkách.

II. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  • 1. Těmito podmínkami se řídí smluvní vztahy mezi poskytovatelem služeb a jeho zákazníky – návštěvníky provozoven poskytovatele služeb (dále jen „zákazník“) při poskytování služby – cvičební lekce pod dohledem a vedením trenéra (dále jen „lekce“) v provozovnách poskytovatele služeb. Tyto obchodní podmínky se nepoužijí na smluvní vztahy související s pouhou návštěvou spojenou s volným cvičením v provozovně nikoli pod dohledem trenéra, typicky pro držitele déle dobých vstupenek (permanentek) a jednorázového vstupného.
  • 2. Ustanovení podmínek se nepoužije v rozsahu, v jakém se poskytovatel služeb a zákazník dohodnou odchylně ve smlouvě o poskytování služeb.

III. Služby

  • 1. Služby poskytované poskytovatelem služeb jsou popsány na jeho internetových stránkách, když je takto zejména popsána provozovna, v níž je služba poskytována, a též druh a povaha poskytnuté služby.
    Takto je zejména u služby uvedeno zejména:
    • a) Údaje o trenérovi (jméno a příjmení, datum narození, kvalifikace a profesní dráha, fotografie)
    • b) Název služby
    • c) Popis a hlavní charakteristika služby
    • d) Uvedení provozovny, v níž je služba poskytnuta
    • e) Cena služby s uvedením, zda se jedná o cenu včetně daní.
    • f) Údaj o době poskytnutí služby – konání lekce, a délce lekce
    • g) Kapacita služby – lekce včetně uvedení údaje, zda kapacita je či není naplněna
    • h) Doba, po kterou cena nebo nabídka služby zůstává v platnosti
  • 2. Údaje o službách jsou pro návštěvníky internetových stránek viditelné bez nutnosti registrace podle čl. IV. těchto podmínek.

IV. Registrace

  • 1. Zákazník bere na vědomí, že podmínkou poskytnutí služby je registrace. Neregistrovaným zákazníkům, byť by tito z jiného důvodu měli zajištěn přístup do provozovny, například by byli držiteli permanentek či jiné vstupenky, službu poskytnout nelze.
  • 2. Registraci je možné provést pouze prostřednictvím přihlašovacího formuláře, umístěného na internetových stránkách poskytovatele služeb. Jednotlivé sekce a oddíly internetových stránek jsou seznatelné po jejich navštívení.
  • 3. Zákazník uvede do přihlašovacího formuláře údaje, které po něm budou požadovány. Údaje poskytované zákazníkem musí být pravdivé. Zákazník bere na vědomí, že učiněním registrace vyslovuje souhlas s těmito podmínkami, a s též provozním řádem, který je umístěn na internetových stránkách (dále jen „provozní řád“). Vyplněný formulář zákazník prostřednictvím příslušné funkce odešle poskytovateli služeb. Odesláním formuláře žádá zákazník o registraci u poskytovatele služeb pro účely poskytnutí služby.
  • 4. Do odeslání formuláře je zákazník oprávněn registraci kdykoli přerušit nebo měnit jím uváděné údaje nebo celou registraci ukončit.
  • 5. Registrace je bezplatná; za registraci nejsou po zákazníkovi požadovány žádné poplatky. Náklady spojené s internetovým připojením a užíváním příslušného vybavení (například osobního počítače) však nese zákazník ze svého.
  • 6. Bezprostředně po odeslání přihlašovacího formuláře bude zákazník vyzván k ověření emailové adresy zasláním verifikačního emailu. Tento krok je nezbytný pro dokončení registrace u poskytovatele služeb.
  • 7. Poskytovatel služeb do 48 hodin od doručení žádosti o registraci tuto žádost vyřídí, a to následovně:
    • a) Poskytovatel služeb žádost zákazníka odmítne a registraci neprovede. Poskytovatel služeb je oprávněn odmítnout žádost o registraci a registraci neprovést podle svého uvážení, a to bez uvedení důvodu. O odmítnutí žádosti o registraci a o tom, že registrace nebude provedena, poskytovatel služeb zákazníka vyrozumí.
    • b) Poskytovatel služeb žádosti zákazníka o registraci vyhoví a registraci provede. O provedení registrace poskytovatel služeb vyrozumí zákazníka emailem. Od tohoto vyrozumění je zákazník oprávněn objednat způsobem popsaných v těchto podmínkách a na internetových stránkách služby.
    • c) V případě, že s ohledem na zadané registrační údaje vznikají pochybnosti o totožnosti zákazníka, vyzve poskytovatel služeb zákazníka k hodnověrnému prokázání své totožnosti a důvodů, proč při registraci uvádí příslušné údaje. V případě, že zákazník neposkytne dostatečné vysvětlení, poskytovatel služeb žádost zákazníka o registraci zamítne
  • 9. Zákazník je způsobem uvedeným na internetových stránkách aktualizovat údaje zadané v rámci registrace, a to zejména adresu a jiné kontaktní údaje.
  •  

V. Bodový účet

  • 1. Po provedení registrace získá zákazník možnost se na internetových stránkách přihlásit do jejich neveřejné části – ke své podstránce. Součástí této podstránky je i stav bodového účtu, který se zobrazuje zákazníkovi.
  • 2. Zákazník bere na vědomí, že bodový účet funguje následovně:
    • a) zákazník získává body zaplacením peněžité částky, když za 1 Kč zákazník získá jeden bod. Zákazník není povinen získávat žádné body; bere však na vědomí, že toto může být podle čl. XII. podmínek důvodem pro ukončení registrace
    • b) příslušný počet bodů bude zákazníkovi připsán bezprostředně poté, co poskytovatel služeb platbu obdrží
    • c) v případě objednávky služby již není třeba, aby zákazník prováděl další platbu – o cenu služby se mu v příslušném poměru 1 bod/1 Kč sníží bodové konto.
    • d) v případech popsaných v čl. VI. podmínek, týkajícího se objednávky, a čl. VII. podmínek, týkajícího se zrušení lekce, budou zákazníkovi body vráceny
    • e) body samy o sobě nejsou žádným zbožím či službou a nemají žádné uplatnění kromě možnosti směny za objednanou službu. Získání bodů je tak obdobné dobytí předplacené karty či čipu, například v plaveckém bazénu
    • f) v případě, že zákazník za získané body neobjedná a nevyužije službu do 6 měsíců od jejich získání, body propadají bez náhrady
  • 3. Body je možné získat způsoby uvedenými na internetových stránkách, a to:
    • a) platbou prostřednictvím platební brány Go – Pay
    • b) platbou převodem či vložením na bankovní účet poskytovatele služeb

VI. Objednávka služby

  • 1. Registrovaný zákazník není povinen u poskytovatele služeb objednávat jakoukoli službu.
  • 2. Službu si může objednat pouze registrovaný zákazník, který se přihlásí do neveřejné sekce internetových stránek.
  • 3. Přihlášený zákazník objedná způsobem popsaným na internetových stránkách službu z nabídky služeb – lekcí. Lekci nelze objednat:
    • a) pokud je překročena kapacita lekce
    • b) pokud by lekce měla podle svého termínu započít dříve než půl hodiny po objednání
    • c) pokud zákazník nemá na svém bodovém účtu dostatek bodů pro objednání lekce
    • V takovém případě buď bude zákazníkovi technickými prostředky znemožněno objednávku provést, nebo bude na e-mailovou adresu udanou v rámci registrace vyrozuměn o odmítnutí objednávky.
  • 4. Před odesláním objednávky se zákazníkovi zobrazí vyplněný objednávkový formulář s uvedením ceny za jednotlivé položky služeb. Až do odeslání objednávky je zákazník oprávněn svoji objednávku upravit či zrušit. Zákazník je oprávněn objednat více lekcí – služeb najednou.
  • 5. Odeslaná objednávka je návrhem zákazníka na uzavření smlouvy o poskytování služeb.
  • 6. Zákazník bere na vědomí, že již odesláním objednávky bude z jeho bodového konta odečten příslušný počet bodů.
  • 7. Neprodleně po odeslání objednávky obdrží zákazník na e-mailovou adresu, kterou uvedl v rámci registrace, automaticky generovanou odpověď poskytovatele služeb o přijetí objednávky k vyřízení.
  • 8. Bez odkladu, nejpozději do 48 hodin od objednání služby, zašle poskytovatel služeb zákazníkovi sdělení, učiněné písemně nebo elektronickou poštou, a to:
    • a) Závazné potvrzení objednávky. Toto závazné potvrzení objednávky je přijetím návrhu na uzavření smlouvy o poskytování služeb. V tomto závazném potvrzení poskytovatel služeb sdělí a připomene zákazníkovi parametry poskytnuté služby.
    • b) Změnu podmínek obsažených v objednávce. Tato změna podmínek je novým návrhem na uzavření smlouvy o poskytování služeb. V případě, že zákazník s touto změnou podmínek nevysloví do tří dnů od seznámení se s touto změnou, objednávka zákazníka se ruší a ani zákazník ani poskytovatel služeb již nejsou svými projevy vůle vázáni.
    • c) Odmítnutí přijetí objednávky. Zákazník bere na vědomí, že poskytovatel služeb je oprávněn odmítnout objednávku zákazníka bez udání důvodu. Odmítnutím přijetí objednávky se objednávka ruší. Zákazník a poskytovatel služeb se v takovém případě mohou dohodnout na jiném řešení.
  • 9. Zákazník je dále oprávněn svoji objednávku zrušit až do doby, než obdrží od poskytovatele služeb závazné potvrzení objednávky. Poté, co zákazník obdrží závazné potvrzení objednávky od poskytovatele služeb, lze smlouvu o poskytování služeb zrušit, není-li dán důvod pro odstoupení od smlouvy či její zrušení, pouze dohodou zákazníka a poskytovatele služeb, není-li v těchto podmínkách uvedeno jinak.
  • 10. V případech popsaných v čl. VI. odst. 7. písm. b), pokud zákazník se změnou nevysloví souhlas a c) podmínek bude zákazníkovi opět vrácen a připsán na jeho bodový účet příslušný počet bodů.
  • 11. Zákazník bere na vědomí, že v důsledku technických vlastností jím provozovaného systému, zejména s ohledem na rychlost odezvy a načítání internetových stránek, může nastat situace, že zákazník objedná službu, u níž však v době objednání byla již byla překročena kapacita. V případě, že poskytovatel služeb zákazníkovi přesto potvrdí objednávku, byla služba řádně objednána, a zákazníkovi bude poskytnuta přesto, že to bude znamenat vyšší počet účastníků lekce. Jinak je poskytovatel služeb oprávněn objednávku zákazníka odmítnout přijmout, a v takovém případě budou zákazníkovi připsány body zpět na jeho účet.
  • 12. V případě, že zákazník objedná službu – lekci, která by se měla uskutečnit dříve než za 14 dnů od učinění objednávky/uzavření smlouvy, musí v objednávce výslovně požádat o poskytnutí objednané služby před uplynutím této lhůty 14 dnů.

VII. Poskytnutí služby

  • 1. Zákazník je povinen dostavit se před příslušnou provozovnu nejméně 10 minut před započetím lekce.
  • 2. Zákazníci, kteří si službu – lekci objednali, budou v době podle čl. VII. odst. 1. podmínek vyzvednuti trenérem a vpuštěni do provozovny. Pozdně příchozí již do provozovny vpuštěni nebudou.
  • 3. Zákazník bere na vědomí, že samo objednání služby jej neopravňuje k samostatnému vstupu do provozovny.
  • 4. Objednáním služby vzniká zákazníkovi právo výlučně na čerpání této služby, a s tím spojených služeb provozovny (zejména šatna, šatní skříňka, hygienické zázemí a sprchy). Zákazník však není oprávněn ani během lekce, ani před ani po ní, samostatně používat jiné vybavení provozovny.
  • 5. Při přítomnosti v provozovně jsou zákazníci povinni respektovat a dodržovat pokynů trenéra, a řídit se provozním řádem. Pokud zákazník toto pravidlo poruší, bude vyloučen z lekce a vynaložené body mu nebudou vráceny.
  • 6. Po ukončení lekce a vykonání doprovodných činností (hygienické úkony, převléknutí se) budou zákazníci doprovozeni trenérem před provozovnu. Zákazník bere na vědomí, že po ukončení lekce není na základě uzavřené smlouvy o poskytování služby oprávněn dále využívat provozovnu ke cvičení.
  • 7. Provozovatel si vyhrazuje zrušit lekci, a to kdykoli před jejím začátkem, zejména z těchto důvodů:
    • a) nemoc či jiná indispozice trenéra
    • b) nezpůsobilost provozovny (nehoda, havárie, rozhodnutí veřejnoprávního orgánu)
    • c) počet zákazníku přihlášených na lekci poklesne pod 2
    • V takovém případě budou zákazníkovi vráceni body za službu na jeho bodový účet. Pokud to bude z technického a časového hlediska možné, bude zákazník o zrušení lekce co nejdříve vyrozuměn.
  • 8. V případě, že se zákazník na lekci nedostaví z jakéhokoli důvodu, nebo pokud přijde pozdě po termínu podle čl. VII. odst. 1. podmínek, nebude se moci lekce zúčastnit, a jím vynaložené body nebudou vráceny.

VIII. Zrušení smlouvy zákazníkem

  • 1. Bez ohledu na další ustanovení podmínek je zákazník oprávněn zrušit smlouvu, a to bez udání důvodu, a to nejpozději 48 hodin před začátkem lekce, přesto že již byla způsobem popsaným v čl. VI. podmínek smlouva o poskytnutí služeb uzavřena. V takovém případě budou zákazníkovi vráceny vynaložené body.
  • 2. Zrušení smlouvy po uplynutí lhůty popsané v čl. VIII. odst. 1. podmínek není možné. Takto není ani možné zrušit smlouvu uzavřenou než 48 hodin před začátkem lekce. Pokud se zákazník na lekci nedostaví, bude postupováno podle čl. VII. odst. 8. podmínek.

IX. Reklamace

  • 1. Nároky zákazníka plynoucí z odpovědnosti za vady služby vyřizuje poskytovatel služeb. Zákazník oznamuje poskytovateli služeb vady služby elektronicky na e-mailovou adresu nessfit.cz@gmail.com, písemně nebo osobně v provozovně poskytovatele služeb (dále jen „reklamace“). O reklamaci, které učiní zákazník osobně, sepíše poskytovatel služeb protokol a jedno vyhotovení protokolu předá zákazníkovi. Zákazník je povinen učinit reklamaci nejpozději do 6 měsíců od poskytnutí služby.
  • 2. V reklamaci zákazník uvede údaje ke své osobě, popis služby, číslo objednávky, případně jakékoli jiné údaje způsobilé identifikovat, kdo činí reklamaci a čeho se reklamace týká, a popis vady služby, a sdělí, jaký nárok z odpovědnosti za vady uplatňuje, to vše tak, aby bylo zřejmé, kdo reklamaci činí, k jaké věci se reklamace vztahuje a čeho se zákazník domáhá. S ohledem na povahu poskytované služby poskytovatel služeb uvádí, že je možné domáhat se pouze vrácení částky zaplacené za službu, respektive připsání bodů vynaložených za službu, nikoli však odstranění vad nebo výměny služby.
  • 3. Poskytovatel služeb bezprostředně po obdržení reklamace zašle zákazníkovi informace o dalším postupu a vyzve zákazníka k součinnosti při vyřízení reklamace.
  • 4. Poskytovatel služeb po posouzení vady oznámí zákazníkovi způsob vyřízení reklamace zákazníka do 30 dnů od doručení reklamace, pokud se nedohodne se zákazníkem na delší lhůtě, a vyzve jej k další součinnosti. Lhůta pro oznámení o vyřízení reklamace se prodlužuje o dobu, po kterou zákazník neposkytl poskytovateli služeb součinnost k vyřízení reklamace. V případě, že poskytovatel služeb reklamaci zákazníka neuzná jako oprávněnou, dohodne se s ním na dalším postupu.
  • 5. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného a dalších účelně vynaložených nákladů. Poskytovatel služeb zejména nahradí náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze služby (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).
  • 6. Ustanovení tohoto článku podmínek se nevztahují na smlouvu uzavíranou se zákazníkem, který smlouvu uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti nebo v souvislosti s ní.

X. Odstoupení od smlouvy

  • 1. Není-li v podmínkách dále uvedeno jinak, zákazník má právo od smlouvy o poskytování služeb odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů dne uzavření smlouvy. Poskytovatel služeb vrátí zákazníkovi zaplacenou cenu za služby a další prostředky od něj převzaté do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to způsobem, že mu připíše body vynaložené za službu na jeho bodový účet.
  • 2. V případě, že zákazník v objednávce služby výslovně požádal o to, aby mu služba byla poskytnuta před uplynutím popsané 14denní lhůty, a služba takto poskytnuta byla, nemá zákazník právo odstoupit od uzavření smlouvy. V případě, že služba byla v dané lhůtě poskytnuta částečně, má zákazník právo též od smlouvy odstoupit, avšak poskytovatel služeb mu v takovém případě vrátí pouze část zaplacené částky/vynaložených bodů odpovídající hodnotě neposkytnuté služby.
  • 3. Poskytovatel služeb umístil na internetových stránkách formulář pro odstoupení od smlouvy, který je zákazník oprávněn při využití svého práva na odstoupení od smlouvy využít, a dále vzorové poučení o možnosti odstoupení od smlouvy, které dále upravuje práva a povinnosti zákazníka a poskytovatele služeb.
  • 4. Není-li v těchto podmínkách stanoveno jinak, má zákazník dále právo od smlouvy o poskytování služeb odstoupit v případě, že poskytovatel služeb nepředal zákazníkovi informace, které je povinen předat mu písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku, a to do 1 roku a 14 dnů od uzavření smlouvy. Jestliže však jsou informace řádně předány v průběhu této lhůty, dochází k ukončení této lhůty a počíná od té doby běžet čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení podle čl. X odst. 1 podmínek.
  • 5. Zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy v případě, že byla mezi ním a poskytovatelem služeb uzavřena smlouva o využití volného času, v níž bude dohodnuto poskytnutí plnění v přesně určeném termínu, ve smyslu ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku.
  • 6. Zákazník má dále právo odstoupit od smlouvy v případě, že tak stanoví právní předpisy nebo tyto podmínky, typicky pro případ v těchto předpisech a podmínkách vymezeného porušení povinností poskytovatele služeb.
  • 7. V případě odstoupení od smlouvy jsou si smluvní strany povinny vrátit poskytnuté plnění. Poskytovatel služeb zejména připíše na bodový účet zákazníka příslušný počet bodů.
  • 8. Ten, pro jehož porušení povinností druhá strana odstoupila od smlouvy, je povinen této druhé straně nahradit náklady, které dosud vynaložila. Poskytovatel služeb se zákazníkovi zavazuje nahradit zejména účelně vynaložené náklady spojené s reklamací.
  • 9. Odstoupení podle tohoto článku zasílá zákazník poskytovateli služeb písemně na adresu jeho sídla nebo elektronicky na e-mailovou adresu nessfit.cz@gmail.com, nebo je učiní osobně v provozovně poskytovatele služeb. Pokud odstoupení činí zákazník osobně, sepíše poskytovatel služeb protokol a jedno vyhotovení protokolu předá zákazníkovi.
  • 10. Poskytovatel služeb činí odstoupení od smlouvy podle tohoto článku podmínek písemně nebo elektronicky na e-mailovou adresu zákazníka.
  • 11. Ustanovení tohoto článku podmínek se nevztahují na smlouvu o poskytování služeb, která je uzavřena se zákazníkem, který smlouvu uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti nebo v souvislosti s ní.

XI. Poplatky spojené se smlouvou

  • 1. K ceně služby nejsou připočteny žádné další poplatky.
  • 2. Poskytovatel služeb neúčtuje zákazníkovi náklady na použití komunikačních prostředků na dálku. Náklady zákazníka na použití těchto prostředků vyplývají ze smlouvy zákazníka s poskytovatelem telekomunikačních služeb, například telefonních služeb nebo internetového připojení.

XII. Ukončení registrace

  • 1. Zákazník je oprávněn kdykoli zrušit svoji registraci u poskytovatele služeb.
  • 2. Se zrušením registrace nejsou pro zákazníka spojeny žádné náklady a poskytovatel služeb nevyžaduje žádné platby.
  • 3. Poskytovatel služeb je oprávněn zrušit registraci v případě:
    • a) že bude zjištěno, že zákazník uvedl při registraci nepravdivé údaje
    • b) zákazník neučinil po dobu 6 měsíců žádnou objednávku
    • c) zákazník porušil při využívání služby provozní řád
  • 4. Registrace zaniká smrtí zákazníka a nepřechází na jeho dědice.
  • 5. V případech ukončení registrace podle tohoto článku podmínek poskytovatel služeb vyplatí zákazníkovi peněžní částku odpovídající hodnotě zákazníkem zakoupených bodů, a to na bankovní účet zákazníka uvedený při registraci.

XIII. Ochrana osobních údajů

  • 1. Poskytovatel služeb shromažďuje se souhlasem zákazníka jeho osobní údaje, a to jméno, příjmení, telefonní číslo, email, a to za účelem vyřízení objednávky zákazníka a pro usnadnění objednávek zákazníka v budoucnu. Zákazník udělí souhlas se shromažďováním osobních údajů provedením registrace a učiněním objednávky.
  • 2. Pokud zákazník projeví zvláštním projevem vůle svůj souhlas, může mu poskytovatel služeb sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
  • 3. Osobní údaje zákazníků poskytovatel služeb nepředává žádné další osobě.
  • 4. V případě, že k tomu zákazník udělí předchozí písemný souhlas, je poskytovatel služeb oprávněn použít pro své účely, zejména v rámci propagace svého podnikání, záznamy zachycující zákazníka, zejména fotografie a videozáznamy jeho cvičení.
  • 5. Údaje, které poskytovatel služeb o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení se do neveřejné části internetových stránek.
  • 6. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle e-mailovou zprávu na nessfit.cz@gmail.com, nebo tuto skutečnost oznámí poskytovateli služeb telefonicky nebo písemně na adresu sídla poskytovatel služeb.
  • 7. Poskytovatel služeb je u Úřadu pro ochranu osobních údajů registrován pod č. 00066267

XIV. Závěrečná ustanovení

  • 1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí poskytovatel služeb vhodným způsobem na svých internetových stránkách stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových podmínek.
  • 2. Právní vztahy mezi zákazníkem a poskytovatelem služeb podle těchto podmínek se řídí právním řádem české republiky, a to zejména zákonem č. 89/2012 Sb. občanským zákoníkem.
  • 3. Režim smlouvy o poskytování služeb a úkony smluvní stran na ni navazující, například reklamace či odstoupení od smlouvy, se řídí podmínkami ve znění ke dni uzavření smlouvy.
  • 4. Zákazník je oprávněn zasílat poskytovateli služeb stížnosti poštou, telefonicky, elektronickou formou nebo při osobním kontaktu na kontaktní údaje uvedené v těchto podmínkách a na tržišti. Poskytovatel služeb vyřizuje tyto stížnosti v přiměřené době sdělením na zadané kontaktní údaje zákazníka. V případě, že zákazník není s vyřízením stížnosti spokojen, může se obrátit na orgány České obchodní inspekce nebo na soud.
  • 5. Poskytovatel služeb informuje, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporu ve smyslu ustanovení § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, příslušného pro službu poskytovanou poskytovatelem služeb a popsanou v těchto podmínkách, je Česká obchodní inspekce. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
  • 6. Poskytovatel služeb uchovává uzavřené smlouvy včetně doprovodné komunikace v elektronické podobě. Pokud byly poskytovatelem služeb či zákazníkem v souvislosti s uzavřením a plněním smlouvy vystaveny dokumenty v písemné podobě, uchovává poskytovatel služeb tyto dokumenty ve zvláštní složce vztahující se k danému případu. Nedohodnou-li se strany jinak jinak, nemá zákazník k těmto dokumentům přístup. Poskytovatel služeb uchovává dokumenty ohledně jednotlivých obchodních případů po dobu 5 let.
  • 7. Tyto podmínky jsou účinné od 31.3.2017

Přihlášení

Registrace Zapomenuté heslo